چگونگی و نحوه ثبت‌ نام توانا کارت

نحوه ثبت‌نام توانا کارت

در این مقاله به بررسی نحوه ثبت نام توانا کارت و مراحل انجام این کار خواهیم پرداخت، بنابراین اگر قصد استفاده از این سرویس اعتباری را دارید، بهتر است تمام بخش‌های این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

برای درک بهتر شیوه ثبت نام این طرح ابتدا ه بررسی دقیق‌تر این طرح و ویژگی‌های آن می‌پردازیم تا به راحتی بتوانید از شرایط ویژه توانا بهره‌مند شوید.

سرویس اعتباری توانا کارت چیست؟

توانا کارت یک کارت اعتباری جدید ویژه فرهنگیان و معلمان است که امکان خرید اقساطی، اعتباری و همچنین استفاده از تخفیفات و بن‌های ریالی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. معلمان و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir درخواست خود را ثبت کنید و تا زمان تایید نهایی منتظر بمانید.

طرح سرویس اعتباری توانا با هدف افزایش قدرت خرید فرهنگیان و معلمان راه اندازی شده است تا بتوانند بدون دردسرهای مرسوم در خرید اعتباری و اقساطی و با توجه به اعتبار فرهنگی بودن خود خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را دریافت کنند.

توانا کارت در قالب اپلیکیشن موبایل بر روی سیستم عامل‌های اندروید و  وب اپلیکیشن در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و امکان استفاده از کیف‌پول‌ها و فروشگاه‌های مطرح کشور را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

ویژگی و مزایای توانا کارت فرهنگیان

از جمله مزایای کارت اعتباری معلمان و فرهنگیان می‌توان به امکان تهیه اعتباری کالا و خدمات با  اقساط بلندمدت، بدون نیاز به  هر گونه چک یا ضامن و بلوکه شدن پول در بانک اشاره کرد که پرداخت اقساط آن نیز از طریق حقوق و مزایای ماهیانه فرهنگیان انجام می‌شود.

مزیت دیگر ثبت نام توانا کارت استفاده از بن‌های مناسبتی یا طرح‌های توزیع کالا و خدمات (بن پوشاک، بن سفر ,  و گردشگری، بن خرید کالای سوپرمارکتی، و …) است، که در اپلیکیشن توانا قابل مشاده است. همچنین امکان استفاده از کیف پول الکترونیکی  توانا و سایر کیف‌پول های مطرح کشور مثل دیجی پی، تاپ، تارا و .. نیز از دیگر مزیت‌های سامانه  توانا برای فرهنگیان است.

در خرید اعتباری با کارت اعتباری فرهنگیان، بر اساس درخواست متقاضیان، تسویه یک‌باره‌ مبلغ خرید از حقوق ماه بعد، یا تسویه اقساطی در انتهای هر ماه (تا زمان اتمام اقساط) پس از انجام خرید در ماه جاری، اتفاق می‌افتد. میزان اعتبار هر متقاضی متناسب با دریافتی ماهانه وی (طی اعلام واحدهای ذی‌حساب به سامانه توانا) تعیین می‌شود و مبلغ کل اقساط ماهانه می‌تواند تا سقف اعتبار اعلام شده افزایش پیدا کند.

البته لازم به ذکر است که مهمترین مزیت این طرح، داشتن تاییدیه رسمی از سمت وزارت آموزش و پرورش است که خریدی امن و مطمئنی را برای فرهنگیان به ارمغان می‌آورد.

کالا و خدمات ارائه شده در اپلیکیشن توانا کارت

کالاهایی مثل لوازم و کالای دیجیتال، لوازم خانگی، پوشاک و کالاهای سوپرمارکتی از جمله کالاهایی هستند که امکان خرید آنها به صورت اقساطی و اعتباری برای افرادی که فرایند ثبت نام توانا کارت را انجام داده‌اند، وجود دارد.

خدمات توانا نیز شامل خدمات بیمه، درمان و سلامت، خدمات فرهنگی و تاسیسات است که فرهنگیان می‌توانند این خدمات را نیز به صورت اعتباری و اقساطی دریافت کنند.

مراحل ثبت نام توانا کارت

برای دریافت کارت اعتباری فرهنگیان، گام نخست ثبت نام کردن در این سامانه و دریافت تاییدیه است که امکان استفاده از شرایط ویژه توانا را برای کاربران خود فراهم کرده است.

مرحله اول: ورود به سایت my.medu.ir

پس از وارد شدن به این سامانه گزینه رفاهی  را انتخاب  و از انجا نیز بر روی گزینه توانا کارت کلیک کنید.

توانا کارت

 

مرحله دوم:

از بین گزینه‌های ارائه شده، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. توضیحات را مطالعه و بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.

ثبت نام توانا کارت در سایت آموزش و پرورش

مرحله سوم: تایید مشخصات

در این قسمت از سایت مشخص فردی و اطلاعات هویتی شما نمایش داده می‌شود که در صورت درست بودن، گزینه تایید و ادامه را بزنید.

تایید مشخصات فردی

مرحله چهارم: مشخصات اعتباری

در این قسمت از مراحل ثبت نام توانا کارت تعداد اقساط و مبلغ ماهانه آن را مشخص کنید .

ثبت نام نهایی تواناکارت فرهنگیان

مرحله چهارم: مطالعه شرایط

در صفحه دیگر شرایط استفاده از کارت اعتباری توانا به شما ارائه می‌شود که پس از مطالعه دقیق آن تیک گزینه « موافقت خود را با ظرایط باا اعلام می‌کنم» را بزنید و به مرحله بعد بروید.

چگونگی و نحوه ثبت‌نام توانا کارت

مرحله پنجم: ضمانت مالی

شرایط ضمانت برای دریافت کارت توانا بسیار راحت است و تنها باید یکی از همکاران شما به عنوان ضامن انتخاب شود.

ضمانت مالی

مرحله آخر: تایید نهایی

پس از انجام همه مراحل و همچنین دریافت تایید ضامن و تاییدیه مالی پس از 48 ساعت، امکان استفاده از خدمات سرویس اعتباری توانا برای شما فراهم و یک پیامک خوش آمد گویی نیز برای شما ارسال می‌شود.

پس از انجام تمام مراحل ثبت نام شما باید اپلیکیشن توانا کارت را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید که امکان دریافت این اپلیکیشن از طرق زیر برای شما فراهم است:

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه اندروید از سایت توانا کارت به آدرسtavanacard.com

وب اپلیکیشن توانا از سایت برای کاربران آیفون و سیستم عامل ios

 

مراکز طرف قرارداد توانا کارت

پس از انجام مراحل ثبت نام توانا کارت و بررسی اپلیکیشن با بیش از 8000 فروشگاه اینترنتی و حضوری در سراسر ایران مواجه خواهید شد که به راحتی و با انجام چندکار ساده می‌توانید خرید اقساطی یا اعتباری خود را انجام دهید.

علاوه بر این فروشگاه‌ها، توانا کارت با تعدادی از کیف پول‌های مطرح کشور مانند تارا، تاپ و دیجی پی نیز طرف قرارداد است و شما می‌توانید به راحتی از طریق اعتبار خود در توانا از فروشگاه‌های وابسته به آنها نیز خرید کنید.

کلام پایانی

ثبت نام توانا کارت فرهنگیان فرصت ویژه و استثنایی برای فرهنگیانی است که تمایل به خرید یا دریافت کالا و خدمات اقساطی و اعتباری دارند. این سرویس اعتباری تنها سرویس تایید شده از سمت آموزش و پروورش است که اطمینان خاطر را برای تمام فرهنگیان و معلمان کشور در هر نوع خرید اقساطی و اعتباری به همراه دارد.

با مراجعه به سایت توانا و مطالعه اخبار و مقالات منتشر شده در این سایت می‌توانید اطلاعات تکمیلی مورد نیاز را بدست آورده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

همچنین تیم پشتیبانی توانا کارت نیز آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به سوالات شما بزرگواران در خصوص ثبت نام توانا کارت یا دریافت آن است وشما می‌توانید به راحتی از کمک این تیم بهره‌مند شوید.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

22 پاسخ

  1. سلام
    اگر واقعا کالا ها اقساطی وبدون کارمزدهستند برای قشر زحمتکش فرهنگی خیلی خوبه.
    باتوجه با وضعیت معیشتی فرهنگیان که دارای هیچ گونه درآمد دیگری نیستند. واقعا امورات زندگی به سختی می گذرد

    1. توانا هیچ کارمزدی از فرهنگیان دریافت نمیکنه و کارمزدها فقط از سمت تامین کنندگان و فروشندگان هست

      1. خواهشا دقت کنید فکر کنم سود که می گیرن بالای ۲۰ درصد هست

        1. دوست گرامی ما تمام سعی خودمان را میکنیم که با بهترین و معتبرترین فروشگاه ها قرارداد ببندیدم و این نوع فروشگاه ها امکان دارد سود بالاتری نسبت به باقی فروشگاه ها داشته باشند اما شما میتوانید با خیال راحت جنس اصل را خریداری نمایید.

        2. سلام
          چرا موقع ثبت نام پیام سنوات بیشتر از حد مجاز برای سابقه بالا میده.مگه قراره اونایی که سابقه بالا دارن به همین زودی بمیرن یا فرار کنن؟چرا مجاز به ثبت‌نام نیستند ؟

          1. دوست عزیز متاسفانه این شرایط از سمت خود آموزش و پرورش در نظر گرفته شده و توانا دخالتی در این مورد ندارد.

  2. این همه تبلیغ می کنید، الان حدود هفت ماهه که تقاضای من منتظر تایید منطقه مونده. آخه این چه کاریه؟! ابتدا کار رو به سرانجام برسونید بعد اعلام و تبلیغ کنید.

  3. سلام و عرض خسته نباشید ، بنده و همکارانم در توانا کارت ثبت نام کردیم اما نزدیک یک ماه هستیم تاآخرین مرحله که باید اداره تایید کنه و کارت برای ما فعال بشه اما هیچ خبری نیست؟ آیا پروسه زمانبری هست؟

  4. باسلام،الان برای ثبت نام زده که من ماهی میتونم ۱۱۰۰پرداخت کنم نهایتا کارتم تا سقف ۲۸ میلیون حالا اگه جایی برم خرید ،من کلا ماهی باید ۱ تومن قسط بدم نمیشه بیشتر بدم؟

  5. اپلیکشن را نصب کر م ولی متاسفانه رمز را هم دست وارد کدم ولی خطا مز ده گزینه ای هگ برای تهییر رمز نداره باز هم نمیشه هیچ توضیحی هم نداره در مراحل اخر فقط تبلیغات وبس

    1. این مشکل در نسخه قبلی اپلیکیشن وجود داشته. شما در حال حاضر میتونید نسخه بروز شده رو از سایت دریافت کنید.

  6. سلام
    اگر هنگام تایید ضامن ، نوشته شد اطلاعات اخرین دریافتی پرسنلی موجود نمی باشد . چیکار کنیم؟

  7. من نزدیک دو ماه ثبت نام کردم و از آن موقع در انتظار تایید ضامن هستم دو ماه طول کشیده ولی هنوز تایید نشده . دلیل چیست

    1. این مشکل برای عدم تایید ضامن مشخص شده از سمت شما اتفاق افتاده. با ضامن مشخص شده تماس بگیرید و بگید وارد اکانت سایت mymedu بشن و از قسمت تایید ضامن درخواست شما رو قبول کنن

  8. سلام بنده ثبت نام کردم و در انتظار تأیید منطقه هست به اداره مراجعه کردم بخش رفاه میگه اداره ما قرارداد نداره، چه کسی باید تأیید کنه آیا واقعاً ادارات تک تک باید قرارداد ببندن یا توجیه نیستن

    1. دوست عزیز هر استان باید موافقت خود را با طرح توانا اعلام کند تا شما بتوانید به خانواده بزرگ توانا اضافه شوید.

  9. سلام
    زمانی که کد ملی و پرسنلی ضامن رو میزنم خطای آخرین دریافتی پرسنل یافت نشد رو میزنه ، باید چیکار کنم ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *