راهنمای کامل خرید مبلمان، خرید اقساطی مبل و سرویس چوب

خرید اقساطی مبل

در این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای جامع برای خرید مبلمان و خرید اقساطی مبل به شما ارائه کنیم تا در هنگام خرید با آگاهی کامل بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای خرید مبل ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه مبلی برای دیزاین خانه و استفاده خود لازم دارید. بنابراین سبکی که برای چیدمان خانه، انتخاب کرده‌اید، در انتخاب مبل تاثیر زیادی دارد. پس بهتر است ابتدا انواع دیزاین‌ها را بررسی کنید و مطالعاتی درمورد سبک‌های طراحی ‌دکوراسیون داخلی داشته باشید.

مورد دیگر این است که اگر قصد خرید مبل اقساطی دارید، توجه و دقت شما باید چند برابر باشد چرا که در این موارد اگر مشکلی برای کالای خریداری شده توسط شما پیش بیاید، پرداخت هزینه‌ها سخت‌تر خواهد بود.

نکات مهم در خرید مبل

در این بخش از مقاله قصد داریم تا نکات مهمتری درمورد انتخاب مبلمان به شما آموزش دهیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

میزان بودجه

از مهمترین عوامل انتخاب و خرید مبل میزان بودجه‌ای است که برای خرید در نظر گرفته اید. هر چقدر تصمیم به هزینه کردن مبلغ بیشتری برای خرید مبل داشته باشید، دست شما برای انتخاب‌های بهتر باز است. اما اگر پول کمی دارید، ناراحت نباشید، سرویس اعتباری توانا شرایط خرید اقساطی مبلمان را برای فرهنگیان فراهم کرده است و شما به راحتی می‌توانید با هر بودجه‌ای خرید قسطی داشته باشید.

فضای خانه

نکته مهم دیگر در انتخاب مبل در نظر گرفتن میزان فضایی است که می‌خواهید به مبلمان خود اختصاص دهید. اگر خانه‌تان کوچک است از مبل‌های جمع و جور استفاده کنید تا خانه را کوچک‌تر و نا مرتب نشان ندهد. گاهی انتخب مبل ال، نیم ست مبل یا مدل‌های کم جا انتخاب‌های بسیار مناسبی برای شما هستند.

دکوراسیون داخلی

علاوه بر فضا و بودجه که نقش تعیین کننده در انتخاب مبل دارند، سبکی که برای طراحی داخلی منزل خود انتخاب کرده‌اید نیز نقش بسزایی در خرید شما دارد. شما نمی‌توانید از مبل‌های کلاسیم در چیدمان مدرن منزل خود استفاده کنید مگر اینکه از شلختگی خوشتان بیاید.

خواندن مطلب
با توانا کارت ، لوازم التحریر رو الان بخر ماه بعد پرداخت کن!

با امکان خرید اقساطی مبل با توانا شما فرصت بهتری برای خرید متناسب با منزل خود را دارید، چراکه دغدغه پرداخت هزینه آن را ندارید.

رنگ مبلمان

بخش دیگری از طراحی داخلی منزل به غیر از سبک داخلی خانه، مربوط به تم رنگی است که در خانه به کار رفته و مبلمان شما نیز باید با این رنگ‌ها هارمونی داشته باشد.

وزن مبل

یکی از مواردی که در خرید مبل متاسفانه به آن توجه نمی‌شود، وزن مبل است. جا بجا کردن مبل‌های سنگین نیازمند شرایط خاص است. اگر مستاجر هستید، دسترسی به کارگر ندارید، یا در طبقات بالای یک ساختمان زندگی می‌کنید، بهتر است از مبلمان سبک‌تر استفاده کنید.

استاندارد و راحتی مبل

علاوه بر تمام نکات فوق، مهمترین دلیل شما برای خرید باید راحتی و استاندارد بودن مبلی باشد که می‌خواهید بخرید. بنابراین همه مبل‌های مد نظرتان را از نظر راحتی تست کنید و کمی بر روی آنها بنشینید.

خرید مبل اقساطی با اعتبار توانا

خرید اقساطی مبل با توانا یک شرایط ویژه برای فرهنگیان گرامی و کارکنان وزارت آموزش و پرورش است که می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد توانا به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت خرید کنند.

تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد کم نیست و از نظر تنوع نیز دارای مدل‌ها و سبک‌های مختلف هستند. بهتر از همه این موارد این است که شما خیلی راحت‌تر از سایر شیوه‌ها می‌توانید اقساطی خرید کنید.

فروشگاه‌های طرف قرارداد با توانا

 

بازار مبل امام علی

نوع پرداخت : اعتباری و اقساطی

تعداد اقساط : 2 تا 24 قسط

شهر : کرج – محمد شهر

آدرس : کرج محمد شهر بلوار دشت بهشت خیابان رضوان بازار مبل امام علی

خواندن مطلب
با اعتبار توانا، کیف پول تارا رو شارژ کن، الان بخر ماه بعد پرداخت کن!

تلفن : ۰۹۱۲۶۷۸۹۰۰۸

 

پایتخت

نوع پرداخت : اعتباری و اقساطی

تعداد اقساط : 2 تا 24

شهر :کرمان

آدرس : کرمان شرف آبادبین کوچه ۳۴و۳۶ فروشگاه مبلمان پایتخت

تلفن : ۰۹۱۳۲۴۲۳۵۹۵

 

مبلمان سنگیان

نوع پرداخت : اعتباری و اقساطی

تعداد اقساط : 2 تا 18 ذقسط

شهر : تهران

آدرس : تهران یافت آباد خیابان شاندیز مجتمع تجاری کلاسیک طبقه پایین مبل سنگیان

تلفن : ۰۲۱۶۶۲۳۴۰۹۵

 

اینجا هوم 

نوع پرداخت : اعتباری و اقساطی

تعداد اقساط : تا 24

شهر : تهران

آدرس : تهران کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص بلوار وردآورد جنب اداره مالیات غرب تهران پلاک

تلفن : 44992448

 

سرای ایرانی

نوع پرداخت : اعتباری و اقساطی

تعداد اقساط : 2 تا 20 قسط

شهر : تهران

آدرس : تهران سه راه افسریه

تلفن : ۰۲۱۳۱۰۲

 

خانه مبل و فرش شیوا

نوع پرداخت : اعتباری و اقساطی

تعداد اقساط :2 تا 12

شهر : بندرعباس

آدرس : بندر عباس بلوارعلی ابن ابیطالب خانه مبل وفرش شیوا

تلفن : ۰۷۶۳۳۷۰۱۲۴۰

آیا مبل را قسطی بخریم؟

خیلی از افراد علاقه‌ای به خرید اقساطی ندارند اما با توجه به اینکه شرایط اقفتصادی ایران چندان مناسب نیست کاملا منطقی به جای نگه داشتن وجه نقد، کالا بخرید. حالا که پول دائما در حال بی ارزش شدن است، خرید قسطی کاملا منطقی به نظر می‌آید.

خرید قسطی مبل برای شما که تمایل به تعویض یا تغییر مبلمان منزل خود را دارید، فرصت خوبی است تا با هزینه معقول و جا گذاشتن تورم کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. 

کلام نهایی

توانا همیشه در تلاش است تا نیازهای روزمره، اساسی و مهم را برطرف و خدمات مناسب و کالاهای باکیفیت را به فرهنگیان ارائه کند. شما با ثبت نام در سایت مای مدیو و دانلود و نصب اپلیکیشن توانا می‌توانید تجربه یک خرید اقساطی خود را برای خود رقم بزنید و از شرایط ویژه فروشگاه‌های طرف قرارداد بهره‌مند شوید.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *