تور اقساطی و سفر قسطی فرهنگیان با استفاده از توانا کارت

تور اقساطی فرهنگیان

بهار و تابستان فصل مناسبی برای انتخاب یک مقصد جذاب برای سفر و گردشگری است. بنابراین اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به سفر هستند، به هیچ عنوان این بلاگ توانا را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با شرکت‌های مسافرتی با خدمات اقساطی و اعتباری آشنا کنیم.

تور اقساطی بدون پیش پرداخت

یکی از دغدغه افرادی که تمایل به مسافرت با تور و به صورت اقساطی را دارند، پرداخت هزینه‌ای به عنوان پیش پرداخت است. مسافرت رفتن بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در ابتدای کار و در نهایت پرداخت اقساطی و با شرایط ویژه لذت سفر و گردشگری را چند برابر می‌کند. توانا کارت فرهنگیان امکان سفر قسطی و استفاده از تور اقساطی را برای کارکنان محترم آموزش و پرورش فراهم کرده است که هم امکان سفر در ایران زیبا با این شرایط ویژه و حتی سفر خارجی را نیز فراهم می‌کند.

بنابراین اگر تمایل به سفر رفتن در هر فصل و ماهی از سال 1403 را دارید، بهترین گزینه ثبت نام در توانا کارت و مراجعه به اپلیکیشن موبایل این سرویس اعتباری ااست تا از شرایط و تنوع تورهای اقساطی و سفر قسطی به سراسر ایران و خارج از ایران مطلع شوید.

تور اقساطی بدون پیش پرداخت کیش و مشهد

یکی از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی در ایران در همه ماه‌های سال تور مشهد و کیش است. توانا کارت امکان مسافرت با تور اقساطی بدون پیش پرداخت کیش و مشهد را برای تمام کارکنان محترم آموزش و پرورش فراهم کرده است. شما می‌توانید با انتخاب یکی از تورهای مسافرتی موجود در اپ توانا از 2 الی 24 قسط را برای هزینه سفر خود در نظر بگیرید. سفر قسطی و تور اقساطی کیش و مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافرت در فصل بهار است.

تور اقساطی کیش

جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد پرطرفدار برای مسافرت و گردشگری است. تورها و آژانس‌های مسافرتی موجود در توانا کارت شرایط متنوعی برای سفر قسطی به کیش وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید از بین گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید.

تور اقساطی کیش امکان یک مسافرت راحت‌تر و با مشکلات مالی کمتر را برای شما به ارمغان می‌آورد و شما به راحتی می‌توانید یک مسافرت خوب و با تجربه دلنشین داشته باشید. بنابراین بهتر است این فرصت استثنایی را از دست ندهید و بهار امسال تا قبل از گرم شدن هوا یا در فصل پاییز و زمستان تور اقساطی کیش را از توانا کارت دریافت کنید. همچنین تور اقساطی مشهد نیز گزینه مطلوب دیگری برای سفر زیارتی و سیاحتی است.

علاوه بر تورهای اقساطی مشهد و کیش شما می‌توانید تورهای مسافرتی در سایر شهرهای ایران یا حتی خارج از ایران را به صورت اعتباری یا اقساطی خریداری کنید و بدون هزینه زیاد یک سفر لذت بخش داشته باشید.

 پذیرندگان طرف قرارداد با توانا

با مراجعه به اپ توانا در قسمت رستوران و گردشگری می‌توانید لیست شرکت‌های مسافرتی مختلف با انواع تورهای اعتباری و اقساطی را مشاهده کنید. در ادامه چند مورد از بهترین شرکت‌های مسافرتی موجود در توانا را به شما معرفی خواهیم کرد:

ساهی سفر پارس

شما می‌توانید با استفاده از سرویس اعتباری توانا از مزایای خرید اقساطی تورهای مسافرتی این آژانس استفاده کنید. ساهی سفر پارس از 2 الی 24 قسط امکان سفر را برای شما فراهم کرده است.

کارناوال

آژانس کارناوال نیز از دیگر آژانس‌های مسافرتی ارائه دهنده تور اقساطی سفر است که امکان پرداخت در 2 الی 8 قسط را برای کاربران توانا کارت فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور اقساطی و سفر قسطی با استفاده از آژانس‌های مختلف در توانا به اپلیکیشن توانا مراجعه کنید. توانا در هر سفر کنار شماست.

همچنین امکان رزرو هتل، دریافت بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و همچنین دریافت مشاوره و انجام امور مهاجرتی نیز از طریق این سرویس اعتباری، اقدام کنید.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *