خرید و تمدید بیمه نامه اقساطی برای فرهنگیان

تمدید بیمه نامه اقساطی

بیمه یکی از مهمترین خدمات دریافتی افراد برای داشتن زندگی بهتر و با آسودگی خیال بیشتر است. در زندگی مدرن بیمه سلامت و درمان، بیمه ماشین، بیمه حوادث، بیمه ساختمان، بیمه تجهیزات دیجیتال یا صدها نوع دیگر بیمه وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی به صورت اقساطی یا اعتباری بیمه خود را دریافت کنید.خرید و تمدید بیمه نامه اقساطی برای فرهنگیان یک از مهمترین خدمات سرویس اعتباری توانا است که با کمک آن می‌توانید از هر مرکزی که طرف قرارداد با این مجموعه است بیمه خود را قسطی یا اعتباری تهیه کنید.

در بخش قبل، در رابطه با معرفی برخی از انواع بیمه‌نامه‌ها، توضیح دادیم. در این قسمت نیز، قصد داریم به بررسی کاربرد انواع بیمه نامه ها، بپردازیم. از این رو، در ادامه در رابطه با بررسی کاربرد انواع بیمه نامه‌ها، در توانا کارت فرهنگیان توضیحات لازم آورده شده است.

بیمه نامه درمانی :

بیمه درمانی برای جبران بخشی از هزینه‌های درمان فرد، در صورت ایجاد مشکلات و بیماری‌ها و به خطر افتادن جان و سلامتی افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیمه درمانی انواع مختلفی مثل بیمه تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی، تکمیلی و … دارد که بسیاری از داروها و هزینه‌های درمانی را پوشش می‌دهند.

بیمه نامه اموال :

بیمه اموال به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای پوشش‌های مختلفی برای اموال، دارایی و متعلقات افراد است که دارای زیرشاخه‌های متنوعی مانند بیمه باربری، بیمه پول و …. است.

بیمه نامه تکمیلی :

بیمه تکمیلی درمانی، برای جبران هزینه‌‌های درمان انواع بیماری، در نظر گرفته شده است که  تفاوت آن با بیمه‌های درمانی عادی این است که ‌بخش زیادی از هزینه‌های درمان را در طول مدت درمان و یا حتی پس از آن را به عهده می‌گیرد  و هزینه آن را پرداخت می‌کند. البته لازم به ذکر است این نوع بیمه نامه انواع مختلفی مانند، بیمه تکمیلی انفرادی، گروهی، خانواده، زایمان و همچنین بیمه بازنشستگی دارد.

بیمه آتش سوزی :

بیمه آتش سوزی، در زمان وقوع حادثه آتش سوزی، خسارات و زیان‌های مالی وارد شده به اموال و دارایی‌‌های منقول یا غیر منقول افراد را تا سقف متعهد شده، جبران می‌کند. البته، لازم به ذکر است که این بیمه، هیچگونه تعهدی نسبت به خسارت‌های جانی ندارد و فقط برای خسارت های وارد شده بر ساختمان و سایر دارایی‌های افراد است.

بیمه آسانسور :

بیمه آسانسور، بر اساس ویژگی‌ها و مشخصات آسانسور و همچنین ظرفیت آن، جهت جبرات خسارت‌های جانی و مالی وارد شده از این  طریق، استفاده می‌شود و مسائل مختلفی مانند، فوت، نقص عضو و… را تحت پوشش خود دارد و هزینه آن را پرداخت می‌کنند.

بیمه نامه مسافرتی :

بیمه مسافرتی، برای جبران هزینه‌های ناشی از حوادث اتفاقی، در سفر های خارج از کشور، خدمات متنوعی را ارائه می‌کند. از جمله خسارت‌هایی را که این بیمه پوشش می دهد، می توان، به کنسل شدن پرواز، هزینه‌های درمان بیماری در سفر و سایر موارد اشاره کرد.

بیمه زلزله :

بیمه زلزله، در زمان وقوع زلزله که یکی از رخدادهای طبیعی است، مورد استفاده قرار می‌گیرد و زیر مجموعه بیمه حوادث طبیعی است.

با استفاده از خرید و تمدید بیمه نامه اقساطی برای فرهنگیان شما می‌توانید خیلی راحت به هر یک از انواع بیمه در مراکز مختلف دسترسی داشته باشید.

بیمه شخص ثالث :

بیمه شخص ثالث، بیمه‌ای برای پوشش هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارت‌های مالی افراد در زمان وقوع تصادفات رانندگی، را جبران می‌کند. همچنین، لازم به ذکر است این بیمه نامه، جزء بیمه‌های اجباری است و خرید آن، برای دارندگان وسایل نقلیه لازم است.

بیمه نامه حوادث :

بیمه حوادث، جهت جبران خسارات وارد شده بر اثر وقوع حوادث زمان کار، ارائه شده است. همچنین، این بیمه نامه انواع مختلفی داشته که عبارتند از : بیمه نامه حوادث انفرادی و در عین حال، خود از زیر مجموعه بیمه اشخاص است.

بیمه بدنه :

بیمه بدنه خودرو، به جهت کاهش هزینه خسارات‌های وارد شده به بدنه خودرو یا موتور سیکلت که مبالغ مختلفی را تحت پوشش خود قرار داده است. البته این بیمه نامه، جزو بیمه‌های اختیاری است که به صورت اینترنتی نیز قابل ارائه  و امکان خرید و تمدید بیمه نامه اقساطی برای فرهنگیان در این دسته نیز در توانا کارت وجود دارد.

بیمه عمر :

بیمه عمر یا بیمه آتیه، نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت، به عنوان پشتیبانی مالی برای آینده بیمه گذاران، است.

بیمه حمل و نقل کالا :

بیمه حمل و نقل کالا یا همان بیمه باربری، برای جبران خسارت‌های وارد شده به اموال، مزایایی را ارائه می‌کند. استفاده، از خدمات این بیمه نامه به این صورت است که اگر در زمان انتقال کالا از مبدا به مقصد، خسارتی به آن وارد شود یا شخص بیمه گذار، متحمل هزینه‌ شود، خسارت او از سوی شرکت بیمه، پرداخت خواهد شد.

بیمه وام :

بیمه وام، در واقع بیمه نامه‌ای است که بانک‌ها و همچنین، موسسات مالی و اعتباری، با توجه به اینکه از باز پس گرفتن مطالبات خود، در زمان تعیین شده، اطمینانی ندارند، از این نوع بیمه استفاده می‌کنند که از انواع آن می‌توان به بیمه مرهونات بانکی، اشاره کرد.

هدف توانا از خرید و تمدید بیمه نامه اقساطی برای فرهنگیان این است که بخشی از هزینه‌های افراد در زمان خسار‌ت‌ها و آسیب‌های جانی و مالی بر طرف شود و دغدغه کمتری در زندگی برای معلمان وجود داشته است.

خرید بیمه با توانا کارت فرهنگیان

اگر شما نیز به دنبال دریافت یکی از انواع بیمه‌نامه‌های مذکور هستید، می‌توانید از اپلیکیشن یا سایت توانا مراکز بیمه طرف قرارداد را ملاحظه و یکی از آنها را انتخاب کنید. خرید اقساطی بیمه در توانا کارت به صورت 10 قسطه و بدون سود است.

انواع مراکز بیمه طرف قرارداد

با استفاده از توانا کارت شما می‌توانید از مراکز بیمه مانند بیمه ایران، بیمه آسیا، بیمه دانا، بیمه کوثر، بیمه تعاون، بیمه معلم و همچنین بیمه البرز بیمه نامه خود را به صورت اقساطی و اعتباری طراحی کنید. همچنین با استفاده از سایت بیمه دات کام می‌توانید به صورت اینترنتی به چندین مرکز بیمه دسترسی داشته باشید.

بیمه دانا:

با استفاده از این بیمه در هر جای ایران می ‌توانید با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید و بیمه خود را خریداری کنید.

09383345859

08338222799

مراکز بیمه در تهران

مراکزی مثل بیمه کوثر، دانا، ایران و آسیا دارای شعب حضوری برای دریافت بیمه اقساطی در توانا کارت به صورت ده قسطه و بدون سود حضور دارند.

همچنین در سایر شهرها مثل تبریز، بندرعباس و گرگان به ترتیب می‌توانید از بیمه‌های تعاون، معلم و البرز خدمات دریافت کنید.

کلام نهایی

خرید و تمدید بیمه نامه اقساطی برای فرهنگیان یکی از خدمات مجموعه توانا است که به شما فرهنگی گرامی امکان خرید هر نوع بیمه نامه را بدون سود و به صورت اقساطی می‌دهد. بنابراین بهتر است برای خرید بیمه از اپلیکیشن توانا استفاده کنید و از مزایای این طرح بهره‌مند شوید.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *