شرایط خرید اقساطی فرهنگیان از زبان مدیر کل رفاه آموزش و پرورش

شرایط خرید اقساطی فرهنگیان

مقدم زاده، مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرگذاری تسنیم در رابطه با اجرای طرح سرویس اعتباری برای خرید اقساطی فرهنگیان در قالب یک اپلیکیشن موبایل خبر داد.

وی در ادامه افزود که امکان خرید اقساطی انواع کالا و خدمات تا سقف 24 ماه برای فرهنگیان فراهم شده است که اقساط آن به صورت کسر از حقوق قابل پرداخت است.

سرویس اعتباری توانا هم اکنون در بسیاری از استان‌های کشور فعال شده است و اجرای آن در سایر استان‌ها منوط به درخواست و تقاضای فرهنگیان آن استان جهت استفاده از این سرویس اعتباری است.

مقدم زاده در ادامه گفتگوی خود بیان کرد که فرهنگیان از شروع این طرح از تیرماه 1401 تاکنون حدود 80 میلیارد تومان خرید کرده‌اند که بیشترین سهم خرید متعلق به کالای دیجیتال(62 درصد)، پوشاک و هدایا، مواد غذایی، آشپزخانه و… بوده است.

همچنین وی افزود که قصد داریم تا تسهیلات سفر اقساطی را نیز از طریق کارت اعتباری توانا به فرهنگیان محترم ارائه کنیم. یعنی با استفاده از این طرح فرهنگیان می‌توانند به سفر رفته و هزینه آن را به صورت اقساط پرداخت کنند.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

10 پاسخ

  1. سلام
    چرا در تبلیغات توانا کارت به «خرید بدون سود» تاکید میکنید در حالی که خرید با توانا کارت گران تر از خرید نقدی است. نمونه اش هم محصولات پاکشوما

  2. عجب توانا کارتی.
    اسمش رو بزارین ناتوانا کارت
    چهار روزه مراحل دریافت وام ۲۰ میلیونی دیجی پی رو طی کردم ،هزینه زیرساخت دو میلیونی رو پرداخت کردم از وام خبری نیست . شما هم شأن و منزلت فرهنگیان رو پایمال کردید.
    دیجی پی میگن مقصر توانا کارت هست و توانا کارت میگه مقصر دیجی پی .
    عرضه کاری رو ندارین انجام ندین

    1. بابت مشکل پیش آمده از شما عذرخواهی می کنیم بخش پشتیبانی با شما تماس میگیرند و مشکل رو رفع می کنند.

    1. متاسفانه در حال حاضر این طرح برای فرهنگیان شاغل در نظر گرفته شده انشالله در آینده بتونیم برای فرهنگیان بازنشسته هم این طرح رو داشته باشیم

  3. باسلام وقتی مبلغ وام با دریافتی ضامن و متقاضی حدود ۳۶ تومن تخمین زده می شود
    و
    قصد خرید یک کالای دیجیتال مرتبط با کار است
    اما حین انتخاب محصول متوجه شوید شما فقط تا رنج ۱۸ تومن توان خرید دارید
    و پرداخت اقساط با سود ۲۴ درصد چه قدرت خریدی را برای فرهنگیان رقم میزند؟

    1. دوست عزیز توانا وام نیست و سامانه خرید اعتباری و اقساط هست و شما با ثبت نام در این طرح میتونید از پیژگی های اون بهرمند بشید.

  4. درود و احترام
    متاسفانه استان همدان قرارداد نداره و تاکید هم کردند که قرارداد نخواهند بست حالا چه پدرکشتگی با توانا کارت دارند الله اعلم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *