آنچه در سال 1402 بر خانواده بزرگ توانا گذشت

آنچه در سال 1402 بر خانواده بزرگ توانا گذشت

توانا کارت فرهنگیان به عنوان یک سرویس اعتباری ویژه برای کارکنان عزیز آموزش و پرورش است که امکان استفاده از شرایط منحصر به فرد جهت خرید با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت را برای آنها فراهم کرده است. توانا کارت از خرداد ماه سال 1402 فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرد و در این مدت تعداد زیادی از معلمان توانسته‌اند به خانواده بزرگ توانا بپیوندند.

توانا در تلاش است تا با ارائه خدمات رفاهی و مالی به کارکنان آموزش و پرورش در شرایط نامساعد تورمی، همراهی برای این قشر ارزشمند جامعه باشد. توانا با اختصاص این اعتبار به کارکنان آموزش و پرورش همزمان با افزایش قدرت خرید مردم و کمک به مجموعه‌های طرف قرارداد در جهت فروش کالا و خدماتشان باعث جلوگیری از ایجاد تورم در کشور می‌شود.

همراهی دارندگان و رشد حجم معاملات

از زمان شروع فعالیت توانا کارت فرهنگیان تا به امروز آموزش و پرورش 21 استان دست همکاری به توانا داده‌اند و امکان خرید اقساطی و اعتباری را برای کارکنان خود از این طریق فراهم کرده‌اند. این 21 استان شامل استانهای خراسان رضوی، خراسان شمال، خراسان جنوبی، تهران، مرکزی، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، هرمزگان، مازندران، گلستان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، کردستان است که در حال حاضر به خانواده بزرگ توانا پیوسته‌اند.

البته تیم توانا همچنان در تلاش است تا شرایط پیوستن مابقی استانهای کشور را نیز فراهم کند، تا سایر استانها نیز از مزیت‌های این طرح اعتباری بهره‌مند شوند.

فعال‌ترین استانهای توانا در جهت خرید اقساطی و اعتباری دو استان خراسان رضوی و آذربایجان غربی است که گوی سبقت را از همکاران خود در سایر استانها گرفته‌اند.

میزان خرید اقساطی و اعتباری این استانها تا انتهای سال 1402 بیش از 1200 میلیارد ریال معادل 120 میلیارد تومان بوده است که در جای خود رقم بسیار بالایی است.

همچنین تعداد درخواست‌ها برای دریافت توانا کارت از سراسر استانهای ایران از سقف 65 هزار نفر عبور کرده است و به سرعت بر تعداد این درخواست‌ها نیز افزوده می‌شود.

 رشد پذیرندگان و ایجاد تنوع درسبد خرید

با توجه به رشد حداکثری و میزان افزایش روزانه حجم درخواست‌های معلمان و کارکنان آموزش و پرورش برای دریافت توانا کارت، به تبعیت از آن به تعداد پذیرنده‌ها و مراکز ارائه کننده خدمات و فروش کالا نیز افزوده شده است و تعداد مرچنت‌های سرویس اعتباری توانا به بیش از 8 هزار فروشگاه حضوری و اینترنتی در سراسر ایران رسیده است.

کیف‌پول‌های همراه با توانا برای خرید اقساطی و اعتباری

در راستای رفع نیاز و سهولت امر خرید برای کارکنان آموزش و پرورش، توانا کارت اقدام به همکاری با 3 کیف پول مطرح کشور یعنی دیجی پی، تارا و تاپ نموده است تا از طریق آن شرایط خرید اقساطی و اعتباری با سهولت بیشتر و دسترسی راحت‌تر برای استفاده‌کنندگان این سرویس اعتباری فراهم شود.

کالاها و خدمات ارائه شده در اپلیکیشن توانا

دارندگان توانا کارت می‌توانند به راحتی کالا و خدمات مورد نیاز خود را از پذیرندگان طرف قرارداد با توانا دریافت کنند که شامل 9 دسته بندی به شرح زیر است:

  • مواد غذایی
  • کالای دیجیتال
  • لوازم خانگی
  • پوشاک و زیورآلات
  • خدمات بیمه
  • درمان و سلامت
  • رستوران و گردشگری
  • خدمات و تاسیسات
  • فرهنگ و هنر

دارندگان توانا کارت می‌توانند در هر استانی از ایران کالا یا خدمات مورد نظر خود را به صورت اقساطی و اعتباری از طریق توانا و همراهی 3 مورد از بهترین و مطرح‌ترین کیف‌پول‌های کشور خریداری کنند و هزینه آن را با توجه به شرایط فروشگاه‌ها به صورت اقساط کوتاه مدت یا بلند مدت پرداخت کنند.

امید است تا در سال جدید شرایط ویژه‌تری برای کارکنان محترم وزارت آموزش و پرورش ایران از جانب تیم پر تلاش توانا فراهم شود تا شرایط دریافت خدمات برای معلمان  کارکنان محترم آموزش و پرورش با سهولت بیشتری همراه شود.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *