راهنمای خرید اینترنتی با توانا کارت

توانا کارت فرهنگیان سامانه پرداخت اعتباری و اقساطی ویژه جامعه معلمین و فرهنگیان سراسر کشور است که مبتنی بر موبایل هوشمند است. در این مقاله از مجموعه مقالات آموزشی توانا کارت می‌توانید با مطالبی در خصوص خرید اینترنتی با توانا کارت  آشنا شوید.

روش های دانلود توانا کارت

فرهنگیان و معلمان گرامی جهت انجام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد با توانا، ابتدا کافی است سامانه موبایل توانا کارت فرهنگیان را از کافه بازار دانلود نمایند و یا می‌توانند اپلیکیشن توانا را پس از ورود به پنجره واحد خدمات وزارت آموزش و پرورش به نشانی  https://my.medu.ir و از منوی “خدمات رفاهی” و انتخاب گزینه ” توانا کارت” دانلود نمایند.

روش خرید از فروشگاه های اینترنتی (مجازی) با توانا کارت

توانا کارت برای تسریع و تسهیل امر خرید ملزومات فرهنگیان و معلمان گرامی امکان خرید اینترنتی با کیف پول توانا کارت ،کیف پول تارا ،کیف پول تاپ را فراهم نموده است .

معلمان عزیز می توانند با استفاده از کیف پول توانا و فروشگاههای اینترنتی (آنلاین-مجازی) طرف قرارداد با توانا کارت مانند گوشی شاپ،اکالا ،… از خدمات خرید اعتباری و اقساطی  به صورت آنلاین بهره مند گردند.

پس از ورود به اپلیکیشن تواناو انتخاب کیف پول توانا منوی  فروشگاه را انتخاب نمایید در گوشه بالای صفحه علامت فیلتر را انتخاب نمایید در اینجا دگمه فروشگاه آنلاین را انتخاب کنید. کلیه فروشگاه‌های آنلاین طرف قرارداد نمایش داده می شود.دارندگان توانا کارت می توانند در هنگام خرید اینترنتی بدون نیاز به انتقال مبلغ اعتبار به سایر کیف پول ها به صورت مستقیم از کیف پول توانا استفاده کنند .

فرهنگیان و معلمان گرامی ;

اگر قصد خرید ازگوشی شاپ دارید به تصاویر  زیر توجه فرمایید:

پس از وارد نمودن شماره موبایل و ثبت نام در صفحه گوشی شاپ کد اعتبار سنجی برای شما ارسال می گردد .ویک پروفایل شخصی برای شما ایجاد می شود .شما می توانید محصول مورد نظر را انتخاب نمایید .

پس از انتخاب محصول مورد نظر دکمه افزودن به سبدخرید را انتخاب نمایید. پس از مشاهده محصول و تایید ادامه خرید،انتخاب محل تحویل محصول، زمان تحویل محصول، آدرس محل سکونت به انتخاب شیوه پرداخت توجه نمایید. از قسمت انتخاب شیوه پرداخت، گزینه سازمانی را انتخاب کنید. انتخاب درگاه اینترنتی ثمین (تواناکارت، ریل کارت، استار کارت، کانون‌ کارت )این امکان را به شما می‌دهد که خرید اعتباری و اقساطی اینترنتی رابه آسانی انجام دهید.

 

فرهنگیان گرامی می‌توانند برای پرداخت اینترنتی به دو روش  اقدام نمایند:

1.پرداخت با وارد نمودن اطلاعات کارت اعتباری

شما می‌توانید با وارد نمودن اطلاعات کارت اعتباری خود و دریافت رمز پویا مبلغ را به صورت اینترنتی  هزینه خود را پرداخت کنید.

2.پرداخت از طریق تولید و اسکن QRکد

فرهنگیان و معلمان عزیز می‌توانند از طریق پرداخت سریع با اسکن بارکد از طریق اپلیکیشن موبایل مبلغ را پرداخت کنند.

 

در پایان فاکتور خرید و تراکنش خرید با موفقیت به شما نمایش داده می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

فرهنگیان و معلمان گرامی در خرید اینترنتی با کیف پول تارا  کافیست با انتقال مبلغ اعتباری به کیف پول انتقال داده و خرید آسان و راحت را تجربه کنید.

از کیف پول اینترنتی تاپ برای پرداخت قبوض و سایر فعالیت‌های مالی و بانکی استفاده کنید.

 

پشتیبانی ثمین کارت

شما فرهنگیان گرامی می‌توانید با شماره گیری تلفن ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۰۰ انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در خصوص توانا کارت با ما درمیان بگذارید. ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش سوالات متداول مراجعه و پاسخ برخی از سوالات خود را از این طریق بدست آورید.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *