امکان خرید اقساطی طلا ویژه فرهنگیان در توانا کارت

خرید اقساطی طلا

یکی از بزرگترین خدمات توانا کارت امکان خرید اقساطی طلا فرهنگیان و همچنین خرید اعتباری طلا برای فرهنگیان است که در این مقاله تمام جوانب ان را بررسی خواهیم کرد.

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین نا امن بودن برخی روش‌های سرمایه‌گذاری، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که به شیوه قدیمی همچنان با خرید طلا سرمایه خود را تا حد زیادی از آسیب‌های تورم حفظ کنند. بنابراین خریدن طلا همواره جزء یکی از فعالیت‌های سرمایه‌گذاری مورد علاقه مردم و به خصوص بانوان از گذشته تا به امروز بوده است.

حالا تصور کنید که امکان سرمایه‌گذاری برای شما حتی در زمانی که اصطلاحا دست و بالتان خالی است نیز فراهم باشد. یعنی شما به صورت اعتباری یا اقساطی طلا و جواهر مورد نظر خود را تهیه و کمی بعد اقدام به پرداخت هزینه آن کنید.

این اقدام با توجه به افزایش دائمی قیمت طلا یک امکان بسیار ویژه است که توانا کارت فرهنگیان آن را برای خانواده محترم آموزش و پرورش فراهم کرده است. شما فرهنگی عزیز می‌توانید با دریافت کارت اعتباری ویژه فرهنگیان، از فروشگاه‌های فروش طلای طرف قرارداد با توانا، زیورآالات یا سایر طلاهای مورد نظر خود را خریداری و به صورت اقساطی یا اعتباری هزینه آن را در ماه‌های بعد پرداخت کنید.

البته تصور نکنید که خرید اقساطی طلا برای فرهنگیان تنها در جهت سرمایه‌گذاری است، بلکه شما می‌توانید طلا را به عنوان هدیه عروسی، کادوی تولد یا سایر مراسمات خود تهیه کنید که قطعا تاثیر زیادی در کم شدن بار هزینه‌های شما در زمان‌های حساس مالی دارد.

فروشگاه‌هایی مثل ساعتچی، کیا گالری، آذرخش و هماتیت گلد در این اپلیکیشن فعال هستند و شما می‌توانید خیلی راحت هر سبک طلا  یا زیورآلاتی را که دوست دارید به صورت اقساطی یا اعتباری از آنها تهیه کنید.

معمولا به علت نوسان بازار طلا، کمتر فروشنده‌ای حاضر است که طلا را به صورت اقساطی و یا حتی اعتباری به فروش برساند اما از آنجایی که با توانا هر کاری ممکن است، مشا می‌توانید به راحتی طلا بخرید.

خرید اقساطی طلا فرهنگیان یک پبشنهاد بسیار ویژه و جذاب است که تنها با توانا کارت قابل اجرا است. بنابراین شما می‌توانید بدون دردسرهای مرسوم در خرید اقساطی، از فروشگاه‌های طرف قرارداد توانا کارت خرید و اقساط آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

پرداخت اقساط نیز به صورت کسر از حقوق انجام می‌شود که شرایط پرداخت را بیش از پیش آسان کرده است. شما نیازی به یادآوری پرداخت اقساط و همچنین مراجعه به بانک ندارید و خیلی راحت می‌توانید در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی و اقساط خود را پرداخت کنید.

مجموعه توانا در نظر دارد تا شرایط ویژه‌ای را برای خرید کالا یا دریافت خدمات به ویژه کالاها و خدمات ارزشمند برای فرهنگیان عزیز فراهم کند تا آنها نیز به راحتی بتوانند از حقوق دریافتی خود، نیازهایشان را تا حد امکان برطرف کنند.

توانا کارت یک کارت اعتباری مخصوص معلمان و کارکنان آموزش و پرورش است که با تعدد زیادی از فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی دارای قرارداد طولانی مدت جهت خرید اعتباری و اقساطی است.

خرید اقساطی طلا فرهنگیان نیز از دیگر خدمات این کارت اعتباری است که طرفداران زیادی نیز به خود جذب کرده است.

همچنین همکاری با فروشگاه‌های مطرح که خدمات حضوری و اینترنتی ارائه می‌دهند، امکان خرید را برای همه کاربران توانا در هر نقطه‌ای از ایران فراهم کرده است.

 معرفی گالری‌های فروش طلای اقساطی و اعتباری

گالری طلای مهدیار

گالری طلای مهدیار یکی از بهترین فروشگاه‌های توانا در زمینه فروش طلای اقساطی و اعتباری است. با استفاده از اعتبار توانا می‌توانید از گالری طلای مهدیار طلای مورد علاقه خود را انتخاب و اقدام به خرید کنید. فروشگاه گالری مهدیار به صورت حضوری فعالیت می‌کند و شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید حضوری به این فروشگاه  به آدرس زیر مراجعه کنید و طلای خود را قسطی خریداری کنید. این گالری با اعتبار توانا و اقساط 2 تا 24 ماهه در خدمت فرهنگیان گرامی است.

آدرس حضوری گالری طلای مهدیار: اتوبان قاسم سلیمانی شرق بعد از میدان رسالت، خیابان دردشت، کوچه هفتاد و دو شرقی یا شهید یعقوبی، پلاک 42

شماره تماس: 09914632744

گالری ساعتچی

گالری طلای ساعتچی از سال 1382 هجری شمسی فعالیت خود را با مدیریت جناب آقای علی ساعتچی آغاز کرده است و جایگاه رفیعی را در میان هم صنفان خود بدست آورده است. شما می‌توانید انواع زیورآلات مانند دستبند، انگشتر، گوشواره، گردنبند و … را  با طرح‌ها و مدل‌های بسیار جدید و شیک در این گالری پیدا کنید. به تازگی امکان خرید اقساطی طلا فرهنگیان و همچنین خرید طلا اعتباری فرهنگیان نیز به این مجموعه اضافه شده است که خدمت بزرگی را به خانواده بزرگ فرهنگیان ارائه می‌کند.

گالری ساعتچی علاوه بر ارائه خدمات حضوری در شعب خود، از سال 1397 هجری شمسی نیز برای رفاه حال مشتریان خود، امکان خرید اینترنتی و آنلاین را نیز به مجموعه خود اضافه کرده است که جناب مهندس موسوی مدیریت شعب آنلاین این مجموعه را برعهده دارند.

کیا گالری

از دیگر گالری‌های معروف و خوشنام فروش طلا در ایران می‌توان به مجموعه کیاگالری اشاره کرد که این مجموعه با ارائه طرح‌های جدید و خلاقانه خود توانسته است سهم بزرگی از بازار طلای ایران را از آن خود کند.

این مجموعه خدمات منحصر به فردی مانند امکان تعویض یا مرجوعی کالا بدون کسر هیچ هزینه‌ای و همچنین گارانتی و ضمانت مادام العمر محصولات خود را در کنار قیمت‌های منصفانه به مشتریان خود ارائه می‌کند.

مجموعه کیا گالری با ارائه خدمات صادقانه و منحصر به فرد خود مشتریان بیشتری پیدا کرده است که موجب گسترش این مجموعه در قالب شعب گوناگون در شهر هایی مانند تهران، مشهد، لواسان، اصفهان، کیش، رشت، تبریز، شیراز، ایزدشهر شد و امکان دسترسی سریع و آسان مشتریان به این مجموعه را به صورت حضوری نیز فراهم کرده است.

همچنین امکان خرید اینترنتی طلا و زیورآلات در سایت این مجموعه نیز برای مشتریان وجود دارد. خدمت ویژه دیگر این مجموعه با همکاری کارت اعتباری توانا، فراهم نمودن امکان خرید اقساطی طلا فرهنگیان و همچنین خرید اعتباری طلا فرهنگیان است.

گالری طلا آذرخش

مجموعه طلای آذرخش با 10 سال سابقه درخشان در زمینه فروش طلا در خدمت مشتریان خود است و توانسته با ارائه بهترین کیفیت، مناسب ‌ترین قیمت و همچنین ارائه متنوع‌ترین زیورآلات توجه و رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند.

مجموعه آذرخش علاوه بر همه خدمات فوق امکان خرید اینترنتی را علاوه بر خرید حضوری برای مشتریان خود فراهم نموده است. توانا کارت نیز در جهت ارائه خدمات متنوع به فرهنگیان عزیز اقدام به همکاری با این گالری طلای محبوب کرده است تا با فراهم نمودن امکان خرید اقساطی طلا فرهنگیان و همچنین خرید اعتباری طلا فرهنگیان گام بزرگی در جهت رفاه حال این عزیزان بردارد.

 

گالری طلای هماتیت گلد

هماتیت گلد اولین پلتفرم فروش طلای قسطی است که طرح خرید طلای اقساطی را با شرایط بازپرداخت مناسب به مشتریان خود ارائه می‌کند تا به راحتی بتوانند اقدام به خرید طلا کنند.

شرایط خرید اقساطی طلا در پلتفرم هماتیت گلد به شرح زیر است:

در گام نخست شما باید طرح طلای مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس مدارک مربوطه را قسمت مشخص شده در سایت هماتیت گلد بارگزاری و تاییدیه چک و سفته خود را دریافت کنید. بعد از انجام فرایند اعتبارسنجی پیامکی با این مضمون که اعتبار شما تایید شده است، دریافت خواهید کرد.

مدارک خود را به این مجموعه ارسال کنید تا اعتبار برای شما فعال شود. آنگاه می‌توانید طلای مورد نظر خود را به صورت قسطی تهیه کنید.

توانا کارت با ارائه خدمات خرید طلای اقساطی فرهنگیان شرایط ذکر شده را در جهت انجام این نوع خرید بسیار آسان کرده است و شما می‌توانید بدون نیاز به چک و سفته یا معطلی طلای خود را اعتباری یا قسطی بخرید.

شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از شعب اینترنتی یا حضوری گالری‌های معرفی شده از شرایط ویژه کارت اعتباری فرهنگیان توانا استفاده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

فروش اقساطی طلا به فرهنگیان استانها

خرید طلا همیشه به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت سود ده به حساب می‌آید اما به علت گران بودن همیشه فرصت خرید و سرمایه‌گذاری طلا برای همه اقشار جامعه وجود ندارد. با توجه به شرایط تورمی نیز خرید طلا با محدودیت‌های دیگری نیز مواجه است. توانا کارت با فراهم آوردن شرایط ویژه مانند فروش اقساطی طلا به فرهنگیان استانهای مختلف، شما را آماده سرمایه‌گذاری می‌کند.

فروش اقساطی طلا به فرهنگیان استان تهران

شرایط فروش اقساطی طلا به فرهنگیان استان تهران، به صورت اینترنتی و حضوری فراهم شده است و شما بزرگواران می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب حضوری گالری طلا در تهران یا خرید اینترنتی از طریق اپ توانا کارت، خرید خود را انجام دهید. شما می‌توانید به عنوان هدیه، سرمایه‌گذاری یا استفاده شخصی خود طلا را اقساطی یا اعتباری از فروشگاه‌های طرف قرارداد توانا خریداری و استفاده کنید.

فروش اقساطی طلا در مشهد

فروش طلا اقساطی به فرهنگیان استان خراسان رضوی و در شهر مشهد نیز برای کاربران توانا کارت فراهم است و کارکنان آموزش و پرورش می‌توانند به راحتی خرید طلای خود را انجام دهند. علاوه بر خرید حضوری امکان خرید اینترنتی از سایر طلا فروشی‌های موجود در اپ توانا نیز خرید کنند.

 خرید حضوری طلا اقساطی

توانا دارای چندین گالری فروش اقساطی طلا به فرهنگیان استانهای مختلف است که امکان خرید حضوری را برای این عزیزان فراهم کرده است و شما می‌توانید با مراجعه به شعب این فروشگاه‌ها خرید اقساطی طلا را حضوری انجام دهید.

خرید اینترنتی قسطی طلا

علاوه بر فروشگاه‌های حضوری طلا در توانا کارت، امکان یک خرید اینترنتی ایمن نیز برای کارکنان محترم آموزش و پرورش نیز وجود دارد و از هر شهری در ایران شما می‌توانید سفارش خود را ثبت و هزینه آن را به صورت اقساطی یا اعتباری پرداخت کنید.

خرید اقساطی طلا از دیجی کالا

با انتقال اعتبار خود از توانا کارت به کیف پول تارا فرهنگیان می‌توانند از فروشگاه‌های طلا در دیجی کالا به صورت اعتباری خرید کنند. سفارش شما پس از ثبت ارسال و هزینه آن ماه بعد به صورت اعتباری از شما دریافت خواهد شد.

خرید طلا قسطی بدون پیش پرداخت

خرید طلا، به صورت اقساطی آن هم بدون پیش پرداخت شرایط بسیار خوبی جهت خرید طلا به ویژه برای سرمایه‌گذاری است. شما می‌توانید از طریق اعتبار خود در توانا کارت، خرید اقساطی طلا بدون پیش پرداخت داشته باشید و از خرید خود نهایت استفاده و سود را ببرید.

خرید طلا قسطی بدون پیش پرداخت تنها در توانا کارت امکان‌پذیر است. بنابراین اگر هنوز از این امکان توانا استفاده نکرده‌اید زودتر اقدام کنید.

خرید اقساطی طلا با چک و سفته

در اغلب فروشگاه‌های فروش اقساطی طلا برای خرید قسطی طلا نیاز به چک یا سفته برای ضمانت بازپرداخت است. توانا تمام موارد عرف  مانند خرید اقساطی طلا با چک و سفته را کنار زده است و شما علاوه بر اینکه با استفاده از توانا در خرید طلای اقساطی نیاز به پیش پرداخت ندارید، همچنین نیازی به چک یا سفته نیز نخواهید داشت.

کلام نهایی

مجموعه توانا کارت در نظر دارد تا حد امکان شرایط رفاهی و آسایش معلمان و فرهنگیان عزیز را فراهم و از این طریق کمکی به معیشت و مخارج زندگی این عزیزان کند. بنابراین شما می‌توانید با دریافت کارت اعتباری ویژه فرهنگیان از تمام خدمات این کارت بهره‌مند شوید.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *