خرید اقساطی و اعتباری فرش دستبافت و ماشینی با توانا کارت فرهنگیان

خرید اقساطی و اعتباری فرش

خرید اقساطی فرش به عنوان یک آفر فوق‌العاده در فروشگاه‌های لوازم خانگی در نظر گرفته می‌شود، که البته هر فروشگاهی نیز این خدمت را ارائه نمی‌کند. مجموعه توانا کارت با فراهم آوردن امکان خرید فرش ایرانی دستبافت و ماشینی برای کارکنان آموزش و پرورش آن هم به صورت اقساطی و اعتباری گام مهمی را در این زمینه برداشته است.   

شما با ثبت‌نام در طرح توانا کارت علاوه بر امکان خرید اقساطی فرش می‌توانید در تمام دسته‌بندی‌های توانا کارت از جمله خرید کالاهای دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه، مواد غذایی، پوشاک و زیورآلات و همچنین دریافت خدماتی مانند بیمه، سلامت و درمان، فرهنگ و هنر و خدمات و تاسیسات، امکان پرداخت اقساطی و اعتباری را برای خود فعال کنید.

برای ثبت‌نام در این طرح و دانلود اپلیکیشن توانا می‌توانید به مقالات آموزشی ثبت نام توانا کارت رجوع و برای دریافت این سرویس اعتباری اقدام کنید.

فروشگاه‌های خرید اقساطی فرش در توانا کارت

در ادامه مقاله به معرفی چند فروشگاه فرش که امکان خرید اقساطی را برای کاربران توانا کارت فراهم می‌کنند، خواهیم پرداخت.

فرش زمرد مشهد

کارخانه فرش زمرد مشهد از سال 1376 به بهره‌برداری رسیده است و حدود 2.100.000 متر مربع در سال به تولید انواع فرش ماشینی می‌پردازد. در حال حاضر مجموعه زمرد مشهد توليد كننده انواع فرش‌های 320 شانه پلی پروپيلن، فرش‌های 100% اكريليك 410، 500، 1500، 1200 ،700 شانه در رنگبندی و نقشه‌های مختلف در قالب فرش‌های سنتی و مدرن است.

این مجموعه با درک سلیقه مشتریان خود و ترکیب هنر و خلاقیت، توانسته است گام مهمی در جهت اعتلای صنعت فرش ماشینی در ایران بردارد و بخش زیادی از محصولات خود را به کشورهای اروپایی مانند آلمان، اتریش، رومانی و کشورهای همسایه مثل عراق، امارات و عمان صادر کند.

از دیگر افتخارات فرش زمرد مشهد می‌توان به عنوان بزرگترین صادر کننده فرش ماشینی به کشور چین نیز نام برد. در نهایت این مجموعه پرافتخار با همکاری تیم توانا امکان خرید فرش اقساطی را برای فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش فراهم کرده است.

شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این سرویس فرش خود را بدون سود و با اقساط بلند مدت از فرش زمرد مشهد دریافت کنید.

مجموعه آقای فرش

مجموعه آقای فرش یکی از برندهای مطرح فروش فرش در ایران است که انواع فرش‌های دستبافت، ماشینی، تابلو فرش و سایر محصوصلات مربوطه مثل پادری را در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد.

شما می‌توانید فرش دلخواه خود را در اندازه‌های 6، 9 و 12 متری و 700، 1200 یا 1500 شانه خریداری کنید.

این مجموعه تا به امروز توانسته است افتخارات زیادی را در این زمینه بدست آورد و با ارائه خدمات با کیفیت و نوآورانه به مشتریان خود فضای مطلوبی را به عنوان یک مجموعه فروش فرش فراهم کند.

آقای فرش در اپلیکیشن توانا امکان خرید اقساطی فرش را برای کارکنان آموزش و پرورش بدون دریافت سود و کارمزد فراهم کرده است.

مجموعه فرش فرهی

شرکت اطلس ریس کاشان به عنوان یکی از واحدهای تولیدی گروه فرش فرهی در تاریخ 1386 در شهر کاشان با هدف بافندگی و بافت فرش‌های ماشینی راه‌اندازی شد. این گروه با خلق محصولات متنوع تحت برندهای مختلف مانند فرش فرهی، فرش سرمایه، همشهری، ویکی کارپت، آپادانا، تیتانیوم، آناهیتا، پلاتین و …. توانسته بخش بزرگی از بازار فرش ماشینی در ایران را به خود اختصاص داده است.

شما فرهنگی گرامی می‌توانید با دریافت کارت توانا از فروشگاه فرهی فرش ماشینی اقساطی تهیه کنید و اقساط آن را به صورت کسر از حقوق در ماه‌های بعد پرداخت کنید. فرش فرهی با سود نزدیک به صفر گزینه خوبی برای خرید فرش از سمت فرهنگیان است.

مجموعه سرای ایرانی

مجموعه سرای ایرانی یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فروش لوازم خانگی در ایران است که شما می‌توانید علاوه بر کالاهای متنوع این مجموعه، فرش را نیز به صورت اقساطی خریداری کنید. تیم توانا کارت با همکاری با این مجموعه شرایط خرید اقساطی فرش را برای فرهنگیان راحت‌تر کرده است.

شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن توانا و انتخاب دسته‌بندی لوازم خانگی، سپس انتخاب فروشگاه مورد نظر خود، فرش ماشینی یا دستبافت را به صورت اقساطی خریداری کنید.

خرید اقساطی و اعتباری فرش

فرش از جمله کالاهای اساسی در تهیه جهیزیه و همچنین مورد استفاده در خانه هر ایرانی است. فرش با توجه به کیفیت، طراحی و نوع بافت دارای قیمت‌های مختلفی است که شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های مختلف و براساس بودجه خود یکی از انواع آن را خریداری کنید.

فرش‌های دستبافت به خاطر ظرافت، کیفیت و نوع بافت دارای قیمت بیشتری نسبت به فرش‌های ماشینی هستند. نکته مهم اینجاست که شما با توانا کارت امکان خرید هر نوع فرشی را به صورت اقساطی دارید.

کلام پایانی

شما با ثبت‌نام در طرح توانا کارت به عنوان یک فرهنگی می‌توانید از تمام مزایای این اپلیکیشن بهره‌مند شوید و همه کالاها و خدماتی را که نیاز دارید به صورت قسطی یا اعتباری تهیه کنید.

مجموعه توانا در تلاش است تا بهترین امکانات را برای فرهنگیان و معلمان عزیز فراهم کند تا آنها نیز با توجه به حقوق دریافتی خود بتوانند اکثر نیازهایشان را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنند.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *