رنگ سال 1403 و خرید لباس اقساطی با اعتبار توانا کارت

خرید اقساطی و اعتباری پوشاک

در این مقاله قصد داریم تا شما را با شرایط ویژه خرید اقساطی و اعتباری پوشاک با توانا کارت فرهنگیان آشنا کنیم که امکان خرید هر نوع لباسی را با شرایط ویژه برای شما فراهم کرده است.

موسسه پنتون به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه‌های طراحی و رنگ‌شناسی همانند سال‌های گذشته رنگ سال 2024 یا به نوعی رنگ سال 1403 را معرفی کرده است که این انتخاب وابسته به شرایط مختلف جامعه مثل اقتصاد، سیاست و… است.

رنگ سال 1401 رنگ هلویی نارنجی است که با توجه به انرژی، شور و هیجان این رنگ، سال 2024 یک سال پر از پویایی و شادابی در نظر گرفته شده است.

خرید پوشاک براساس رنگ سال با توانا کارت

معمولا افراد جهت خرید لباس عید یا خریدن لباس‌های جدید برای سالی که پیش رو دارند به رنگ سال توجه می‌کنند و از این طریق لباس‌های خود را انتخاب می‌کنند. این توجه به رنگ سال از سال 2000 پس از اینکه به عنوان اولین بار رنگ سال معرفی شد، آغاز شد و از آن پس صنایع و مشاغل مختلف در راستای تولیدات خود به این معرفی رنگ بسیار بها دادند.

یکی از این صنایع، تولیدات پوشاک است که بسیار وابسته به مد و رنگ سال است. شما هم اگر علاقه‌مند به پیش رفتن با مد لباس و پوشاک هستید حتما هزینه زیادی برای خرید لباس در طول یک سال می‌پردازید.

انتخاب لباس و پوشاک برای خرید

آیا شما به رنگ سال توجه می‌کنید؟ آیا برایتان مد در خرید لباس اهمیت دارد؟ چگونه می‌توانید همیشه براساس مد پیش بروید؟ تصور کنید شرایط مالی شما در هنگام خرید پوشاک مثل همیشه مناسب نیست، آیا عقب ماندن از مد شما را ناراحت می‌کند؟

مهم نیست که شما علاقه‌مند به پوشیدن چه نوع لباسی هستید وقتی شرایط خرید اعتباری و اقساطی پوشاک برای شما فراهم است، شما به راحتی می‌توانید لباس مورد نظر خود را تهیه کنید. در واقع این یک فرصت برای شرایطی است که شما به یک مهمانی ناگهانی دعوت شده‌اید، یا یک جلسه مهم در پیش دارید، یا به دنبال یک لباس زیبا برای یک ملاقات مهم هستید.

این فرصت برای وقتی است که پوشش شما در نگاه اول مخاطبانتان بسیار مهم خواهد بود، اما اگر پول کافی برای خرید یک دست لباس جدید نداشته باشید، چه خواهد شد؟

به مهمانی نمی‌ریوید یا قرار ملاقات و جلسه خود را کنسل می‌کنید؟ بهتر است این کار را فراموش کنید. فرهنگیان عزیز امکان خرید اعتباری و اقساطی پوشاک با استفاده از توانا کارت برای شما فراهم است.

برای خرید پوشاک شما گزینه‌های مختلفی دارید که می‌توانید به صورت حضوری یا اینترنتی از آن ها خرید کنید اما برای خرید اقساطی یا اعتباری پوشاک شما گزینه‌های محدودی خواهید داشت. کارت اعتباری توانا امکان استفاده از شرایط خرید اقساطی و اعتباری پوشاک را برای شما فراهم کرده است.

معرفی فروشگاه‌های پوشاک طرف قرارداد

شما می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با توانا کارت هر لباسی اعم از زنانه، مردانه، بچگانه مناسب روزمره یا محل کار و مهمانی را به صورت اعتباری یا اقساطی خریداری کنید و اقساط آن را در قالب کسر از حقوق  پرداخت کنید.

پوشاک ورناس

پوشاک ورناس یکی از مراکز خرید اعتباری و اقساطی پوشاک با توانا کارت است که شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه ورناس واقع در ایران مال از 2 الی 10 قسط خرید خود را انجام دهید.

پوشاک دیان

پوشاک دیان واقع در صبامال نیز امکان خرید اقساطی و اعتباری پوشاک را در 2 الی 10 قسط برای فرهنگیان گرامی فراهم کرده است.

پوشاک ایرانیان

پوشاک ایرانیان از جمله معروف‌ترین فروشگاه‌های خرید لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه است که شما می‌توانید لباس خود را به صورت 6 قسطه خریداری کنید.

پوشاک جامعه

پوشاک جامعه نیز امکان خرید اعتباری و اقساطی پوشاک را برای فرهنگیان در 2 تا 10 قسط فراهم کرده است و شما می‌توانید متناسب با شرایط خود خریدتان را انجام دهید.

پوشاک تعطیلات

پوشاک هالیدی یا همان پوشاک تعطیلات دارای شعب متعدد در شهر تهران است که شما با مراجعه حضوری به این فروشگاه می‌توانید خرید لباس را به صورت اعتباری انجام دهید.

پوشاک رامکات

فروشگاه رامکات با داشتن چند شعبه فعال به دارندگان توانا کارت فرهنگیان امکان خرید اقساطی و اعتباری پوشاک تا 3 قسط را ارائه می‌کند.

علاوه بر فروشگاه‌های نام برده، فروشگاه‌های دیگری نیز به صورت حضوری در شهرهای مختلف ایران آماده خدمت‌رسانی و فروش پوشاک به صورت نقد یا اقساط به دارندگان کارت اعتباری توانا هستند.

کلام پایانی

شما می‌توانید با استفاده از سرویس اعتباری توانا علاوه بر خرید انواع کالا و خدمات، خرید پوشاک به صورت اعتباری یا اقساطی را براساس مد، رنگ سال، علایق و نیازهای خود انجام دهید و هزینه آن را در قالب کسر از حقوق در ماه‌های آینده پرداخت کنید.

این فرصت استثنایی تنها برای دارندگان توانا کارت است، که امکان خرید هر نوع لباسی را با شرایط اعتباری و اقساطی خواهند داشت و به راحتی می‌توانند با استفاده از اعتبار خود در توانا کارت هزینه آن را پرداخت کنند.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *