شرایط خرید اقساطی با توانا کارت از پاکشوما

خرید اقساطی با توانا کارت از پاکشوما

توانا کارت به عنوان یک سرویس جامع ارائه کننده انواع کالا و خدمات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی را از فرروشگاه‌های معتبر فراهم کرده است. شما می‌توانید با یک فرایند ساده ثبت نام در سایت مای مدیو از تمام امکانات رفاهی این طرح بهره‌مند شوید. در این مقاله شما با شرایط خرید اقساطی فرهنگیان از پاکشوما به عنوان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی آشنا خواهید شد و خیلی راحت با استفاده از کارت اعتباری توانا می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

شرایط خرید اقساطی فرهنگیان از پاکشوما

همه فروشگاه‌های معتبر به مشتریان خود امکان خرید اقساطی را نمی‌دهند اما فروشگاه‌های طرف قرارداد با توانا علاوه بر امکان خرید قسطی لوازم خانگی، شرایط ویژه دیگری را نیز برای دارندگان این سرویس فراهم کرده‌اند. شما با ثبت‌نام در سایت مای مدیو و نصب اپلیکیشن توانا می‌توانید به هزاران فروشگاه و مراکز خدماتی موجود در اپ توانا دسترسی داشته باشید.

مزایای خرید اقساطی با توانا از پاکشوما

هر خریدی دارای مزایا و معایبی است. خرید با توانا نیز  به علت وجود شرایط خاص برای فرهنگیان مزایای زیادی برای استفاده‌کنندگان این سرویس اعتباری در پی دارد که برخی از آنها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

اقساط بلند مدت

با استفاده از سرویس اعتباری توانا شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه پاکشوما لوازم خانگی مورد نظر خود را با اقساط بلند مدت یکساله خریداری کنید. این فرصت به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های مربوط به لوازم منزل را تا حد زیادی کاهش دهید.

خرید قسطی بدون سود

خرید قسطی به تنهایی یک ویژگی خوب برای افرادی است که پول کافی برای خرید نقدی ندارند، اما از معایب این نوع خرید، دریافت سودهای بالا از خریداران است که توانا با همگاری شرکت پاکشوما این مشکل را نیز برای شما رفع کرده است. شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ سودی به صورت اقساط از پاکشوما خرید کنید.

خرید اقساطی فرهنگیان از پاکشوما یک فرصت طلایی برای افرادی است که امکان صرف هزینه‌های بالا برای خرید لوازم خانگی خود ندارند.

تخفیف در خرید اعتباری و نقدی

اگر شما به دنبال خرید اعتباری یا نقدی از لوازم خانگی پاکشوما هستید و به شرایط خرید اقساطی فرهنگیان از پاکشوما با کارت اعتباری توانا، نه گفته‌اید، توانا برای شما هم سورپرایز ویژه‌ای دارد. در هر خرید اعتباری و نقدی از پاکشوما دارندگان توانا کارت شامل 8 درصد تخفیف هستند و می‌توانند کالای خود را با قیمت مناسبی تهیه کنند.

کیفیت بالای محصولات

از جمله نگرانی‌ها و دغدغه‌های افراد در هر خرید عدم اطمینان از کیفیت کالا و محصولی است که قصد خرید آن را دارند. اما شما با استفاده از توانا کارت علاوه بر امکان خرید اقساطی فرهنگیان از پاکشوما از کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید نیز اطمینان خاطر دارید.

امکان لغو و مرجوعی سفارش

در خرید با توانا کارت فرهنگیان شما تا 6 روز امکان لغو سفارش خود در هر خرید اینترنتی را دارید و همچنین در صورت وجود مشکل در کالا یا هر دلیل دیگری با هماهنگی فروشگاه و همکاری پشتیبانی توانا به راحتی می‌توانید کالای خود را تعوسض کنید.

خرید بدون پیش پرداخت

خرید قسطی از فروشگاه‌های مطرح در بسیاری موارد نیازمند پرداخت یک مبلغ به عنوان هزینه اولیه خرید یا همان پیش پرداخت است که در خرید با توانا نیاز به پیش پرداخت نیز وجود ندارد. خرید اقساطی فرهنگیان از پاکشوما فرصت بسیار خوبی برای حفظ پول و دریافت کالای اصیل و باکیفیت است.

خرید بدون چک و سفته

سرویس اعتباری توانا، امکان خرید اقساطی بدون چک و سفته را نیز در هر نوع خریدی برای دارندگان آن فراهم کرده است تا بدون نیاز به کاغذبازی‌های رایج در خرید قسطی به راحتی از مجموعه پاکشوما و همینطور سایر فروشگاه‌ها خرید کنید.

خرید حضوری و اینترنتی

شما می‌توانید از طریق اپ توانا هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی کالای مورد یاز خود را اقساطی و بدون سود  از فروشگاه پاکشوما خریداری کنید.

بدون نیاز به گواهی کسر از حقوق

برخی از فروشگاه‌ها به جهت احراز هویت مالی و کارکرد حساب شما اقدام به درخواست گواهی کسر از حقوق در هر خرید از مشتریان خود دارند، درحالیکه شما با استفاده از سرویس اعتباری توانا بدون نیاز به گواهی کسر از حقوق خرید خود را به راحتی انجام دهید.

معرفی محصولات پاکشوما

شما می‌توانید تمام محصولات موجود در سایت پاکشوما را به صورت نقد، اقساط یا حتی اعتباری با استفاده از توانا کارت فرهنگیان تهیه کنید.

برخی از این محصولات عبارتند از:

جاروبرقی، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و کولر گازی

کلام پایانی

اگر از اعضای خانواده بزرگ توانا هستید، می‌توانید به راحتی، محصولات پاکشوما را بدون سود و با اقساط بلند مدت خریداری کنید. این فرصت، برای افرادی که به دنبال خرید لوازم برقی خانگی با کیفیت هستند، فرصت بسیار مناسبی است.

فرهنگیان می‌توانند علاوه بر خرید از پاکشوما از فروشگاه‌های بزرگ دیگری مانند سرای ایرانی، آقای فرش، فرش زمرد مشهد و همنطور ده ها فروشگاه دیگر به صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *