مزایای توانا کارت فرهنگیان

توانا کارت فرهنگیان

ثبت نام توانا کارت فرهنگیان و دریافت این کارت توسط فرهنگیان و معلمانی که مشغول به کار در اداره آموزش و پرورش هستند این اجازه را می‌دهد تا کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

اکثر معلمانی که در آموزش و پرورش فعالیت و حقوق خود را از این اداره دریافت می‌کنند واجد شرایط دریافت توانا کارت فرهنگیان هستند و می‌توانند این کارت را دریافت کنند. فروشگاه‌های طرف قرارداد توانا کارت فرهنگیان طیف گسترده‌ای داشته و بیشتر کالاهای اساسی و مورد نیاز افراد را پوشش می‌دهند.

با دریافت توانا کارت فرهنگیان، می‌توان از تمامی این فروشگاه‌ها در سراسر کشور به صورت قسطی و بدون نیاز به ارائه ضامن، خرید انجام داد، چرا که هر ماه اقساط تعیین شده از حقوق دریافتی معلمان به صورت اتوماتیک کسر خواهد شد.

تنها کافی است که افراد شاغل در آموزش و پرورش که دارای شرایط دریافت تواناکارت هستند، مدارک خود را ارائه داده و به صورت کامل احراز هویت شوند. در ادامه این مقاله تمامی نکات مربوط به ثبت نام توانا کارت فرهنگیان و شرایط خرید اعتباری معلمان توضیح داده شده است.

 

ویژگی‌های خرید با توانا کارت فرهنگیان

کارت اعتباری فرهنگیان توانا، با مراکز متنوعی قرارداد دارد، شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن و بررسی فروشگاه‌ها خرید خود را به راحتی انجام دهید.

این سرویس اعتباری دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه این مقاله، هر مورد را به صورت اختصاصی بررسی خواهیم کرد.

خرید امن و قابل اطمینان

شما با استفاده از کارت اعتباری فرهنگیان دیگر نگران امنیت درگاه‌های پرداخت نیستید و می‌توانید خیلی راحت روند پرداخت خود را انجام دهید. این سرویس مورد تایید وزارت آموزش و پرورش است و از هر جهت قابل اطمینان است.

خرید اقساطی

خرید اقساطی یکی از روش‌های پرداخت خرید است که این روزها طرفداران زیادی دارد، اما همواره با چالش‌ها و مشکلاتی نیز همراه است.

از آنجایی که شرایط خرید اقساطی، در فروشگاه‌ها و مراکز مختلف، دارای تفاوت‌هایی است، امکان خرید به این شیوه دارای محدودیت‌هایی است. بعضی از فروشگاه‌ها چک یا سفته  و بعضی دیگر پیش‌پرداخت‌های بالا می‌خواهند.  بنابراین با توجه به این شرایط متفاوت، خرید اقساطی چندان راحت به نظر نمی‌رسد.

تواناکارت شرایطی را برای فرهنگیان عزیز  فراهم کرده است تا به ساده‌ترین شیوه ممکن، امکان دریافت کالا و خدمات اقساطی برای آنها،  وجود داشته باشد.

خرید اعتباری

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از کارت اعتباری فرهنگیان، استفاده از خدمات اعتباری این مجموعه است. با استفاده از این شرایط شما به آسانی می‌توانید کالا یا خدمات خود را در طول مدت یکم تا سی و یکم این ماه دریافت و هزینه آن را آخر ماه بعد پرداخت کنید. این شرایط یک بازه زمانی 30 الی 60 روزه جهت پرداخت هزینه برای شما فراهم می‌کند.

کیف پول های متنوع

برخی از فروشگاه‌های مطرح برای سهولت خرید مشتریان خود اقدام به ارائه کیف‌پول‌های اختصاصی به صورت اپلیکیشن موبایل کرده‌اند که توانا کارت با ایجاد همکاری با آنها، امکان استفاده از انواع کیف پول‌ها را در یک اپلیکیشن موبایل برا ی کاربران خود فراهم کرده است.

شما از طریق کارت اعتباری توانا می‌توانید به کیف پول‌های تاپ، تارا، میهن، ثمین و دیجی پی دسترسی داشته باشید و از امکانات آن استفاده کنید.

تعدد بالای مراکز طرف قرارداد

توانا کارت از زمان راه‌اندازی تا به امروز در تلاش است تا با مراکز خدماتی و فروشگاهی متنوع در سطح کشور همکاری کند تا کاربرانش بتوانند در هر نقطه‌ای از ایران تجربه یک خرید امن و با کیفیت را داشته باشند. بنابراین انواع و اقسام فروشگاه‌ها و مراکز حضوری و اینترنتی در تواناکارت برای فرهنگیان گرامی فراهم است تا نیازهای آنان را پوشش دهد.

حذف کارت فیزیکی و استفاده از اپلیکیشن موبایل

می‌توان گفت که یکی دیگر از خدمات پرکاربرد توانا کارت فرهنگیان، حذف کارت فیزیکی و استفاده از یک اپلیکیشن برای انجام تمام خدمات مالی و اعتباری جهت خرید است. این کار به شما کمک می‌کند تا از گم شدن یا خراب شدن کارت خود راحت شوید و در عین حال یک خرید امن و آسان داشته باشید.

سخن پایانی

با توجه به مزایای کارت اعتباری فرهنگیان، می‌توان این سرویس را یکی از بهترین سرویس‌های اعتباری موجود در ایران معرفی کرد که شرایط استفاده از هرگونه خدمات و خرید هرگونه کالایی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

این کارت اعتباری، در تلاش است تا مایحتاج فرهنگیان را به صورت اقساطی و اعتباری در اختیار آنان قرار دهد و علاوه بر آن تخفیفات ویژه فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد را نیز به آنها ارائه کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه دریافت توانا کارت نگاهی به سایر مقالات موجود در سایت بیندازید.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *