خرید اعتباری کالاهای سوپرمارکتی و فروشگاهی با اعتبار توانا

خرید اعتباری کالاهای سوپرمارکتی

کالاهای سوپرمارکتی از جمله مهمترین و اساسی‌ترین کالاهای مورد نیاز مردم هستند که امروزه فروشگاه‌های زیادی در جهت رفع این نیازها تاسیس شده‌اند. توانا کارت با اقدام به همکاری با این فروشگاه‌ها علاوه بر گردآوری ده‌ها فروشگاه مطرح در یک اپلیکیشن امکان خرید اعتباری از این فروشگاه‌ها را نیز برای دارندگان توانا فراهم کرده است.

با استفاده از اعتبار توانا کارت شما هر خریدی که مربوط به سوپر مارکت باشد را می‌توانید به صورت اعتباری و تنها با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل انجام دهید. برای این کار باید اپلیکیشن توانا کارت را دانلود کنید و پس از اقدامات اولیه، از منوی موجود یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد با توانا را انتخاب کنید.

پس از انتخاب شما به سایت این فروشگاه هدایت خواهید شد و می‌توانید از طریق آن کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید و با انتخاب گزینه پرداخت با توانا، هزینه خرید را به صورت اعتباری در انتهای ماه بعد پرداخت کنید.

فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های طرف قرارداد توانا

تعداد فروشگاه‌های مناسب خرید کالاهای زود مصرف یا FMCG با توانا و کیف پول‌های طرف قرارداد با توانا زیاد است و با یک سرچ ساده شما ‌می‌توانید فرشگاه مدنظر خود را پیدا کنید. فروشگاه‌های سوپرمارکتی توانا به دو دسته حضوری و اینترنتی تقسیم می‌شوند که در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد:

فروشگاه های حضوری

  • نجم خاورمیانه
  • هایپر مارکت تارا
  • گامبرون
  • سوپرمارکت حسام
  • هایپر گلدن استور

فروشگاه‌ نجم خاورمیانه

فروشگاه‌های زنجیره‌ای نجم خاورمیانه از جمله بزرگترین هایپر مارکت‌های ایران است که علاوه بر کالاهای سوپرمارکتی، خانه کودک، شهربازی، رستوران، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی  نیز دارد که دست شما را برای انتخاب بسیار باز می‌گذارد. فروشگاه نجم علاوه بر شعب حضوری، شرایط خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

شما می‌توانید با توانا کارت تا 6 قسط از این فروشگاه خرید کنید.

هایپر مارکت تارا

هایپر مارکت تارا دارای چندین شعبه فعال در شهر تهران و همچنین ایران است که امکان خرید اعتباری را برای دارندگان توانا کارت فراهم کرده است.

فروشگاه گامبرون

امکان خرید اعتباری و اقساطی از فروشگاه گامبرون برای توانایی‌های عزیز وجود دارد. این فروشگاه به صورت حضوری و در شهر بندرعباس فعال است. خرید اقساطی تا دو قسط از این فروشگاه نیز وجود دارد.

سوپر مارکت حسام

سوپرمارکت حسام در شهر تهران  به صورت اعتباری و اقساطی در طول دو قسط را برای کاربران توانا فراهم کرده است. همچنین در خرید اعتباری 3 درصد تخفیف به همه خریدهای شما تعلق می‌گیرد.

آدرس سوپر مارکت حسام: تهران، کیانشهر، بلوار امام رضا، خیابان شهید یوسفعلی احدی، پلاک 188

شماره تماس: 02133881829

هایپر گلدن استار

هایپر گلدن استار  نیز مانند سایر فروشگاه‌ها امکان خرید اتباری را برای فرهنگیان گرامی به صورت حضوری فراهم کرده است. برای خرید از این فروشگاه می‌توانید به آدرس تهران، میدان هروی، خیابان پناهی نیا، نبش کوچه هشتم، پلاک 131 مراجعه یا با شماره 02122977107 تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه های اینترنتی

  • فروشگاه زنجیره‌ای رفاه
  • دیلی مارکت
  • افق کورورش
  • هایپر فمیلی
  • اُکالا

برای خرید از فروشگاه‌های فوق می‌توانید اعتبار خود را از توانا کارت به کیف پول تارا انتقال و از یکی از فرو.شگاه‌های نامبرده یا سایر فروشگاه‌ها موجود در تارا خرید کنید.

ویژگی‌های خرید اعتباری با توانا کارت

با خرید اعتباری با توانا شما بین 30 الی 60 روز تنفس در پرداخت خواهید داشت. یعنی اگر در ابتدای این ماه با استفاده از سرویس اعتباری توانا خرید کنید، هزینه آن را در انتهای ماه بعد پرداخت می‌کنید. فروشگاه‌های مواد غذایی معمولا فروش اعتباری دارند اما در برخی فروشگاه‌ها امکان خرید اقساطی نیز وجود دارد.

با استفاده از این نوع خرید شما فرصت بیشتری برای پرداخت هزینه‌های خود دارید و در ایامی که هنوز حقوق نگرفته‌اید یا اصطلاحا دست و بالتان خالی است، این سبک خرید فرصت خوبی برای شما خواهد بود.

در برخی از فروشگاه‌های طرف قرارداد توانا، شما با هر خرید اعتباری علاوه بر فرصت در پرداخت، از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار خواهید شد.

کلام پایانی

توانا کارت به عنوان یک سرویس اعتباری ویژه معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در تلاش است تا شرایط خرید اقساطی را برا آنان تسهیل کند. شما می‌توانید با استفاده از اپ توانا و اعتبار تعریف شده خود در این اپ از فروشگاه‌های طرف قرارداد به صورت اعتباری، اقساطی و حتی با تخفیف‌های ویژه خرید کنید.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *