توانا کارت فرهنگیان ، طرحی جهت تقویت قدرت خرید جامعه معلمین

مزایای توانا کارت

توانا کارت فرهنگیان سامانه ای مبتنی بر موبایل هوشمند است که جامعه معلمین و فرهنگیان گرامی می توانند از طریق این کارت اعتباری، نسبت به خرید کالا و یا خدمات مورد نیاز خود اقدام و وجه آن را به صورت اعتباری  یک ماهه و  یا اقساطی  بلند مدت پرداخت نمایند.

در این سری مقالات اخبار توانا کارت، قصد داریم مزایای توانا کارت را جهت تقویت قدرت خرید جامعه معلمین بگیم.

توانا کارت چیست؟

سامانه پرداخت اعتباری توانا که با همکاری شرکت ایزایران طراحی و تولید شده است امکان خرید اقساطی تا سقف 24 ماه را برای جامعه معلمین و فرهنگیان سراسر کشور محیا نموده است که جهت آشنایی بیشتر با توانا کارت حتما مقاله توانا کارت چیست را در بخش مقالات مطالعه فرمائید.

دیجیتال ویترین
دیجیتال ویترین

مزایای توانا کارت:

از جمله مزایای توانا کارت فرهنگیان می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • افزایش توان خرید جامعه معلمان و فرهنگیان 

این روزها به دلایل مختلف از جمله افزایش نرخ تورم و افزایش قیمت کالاها قدرت خرید کارمندان به شدت کاهش یافته است و نقدینگی اکثر آنها در نیمه های ماه به اتمام می رسد، خرید اعتباری راهکار مناسبی است که می تواند در اینخصوص یاری گر کارمندان باشد.فرهنگیان عزیز با ثبت نام در طرح توانا و نصب اپلیکیشن توانا کارت می توانند  امروز خرید کنند و معادل آن را در ماه بعد به صورت کسر از حقوق پرداخت نمایند و قدرت خرید خود را تا حدی افزایش دهند.

  • امکان بازپرداخت مبلغ خرید بصورت اقساط بلند مدت

از دیگر مزیت های توانا کارت امکان خرید اقساطی تا 24 ماه می باشد که به فرهنگیان این امکان را می دهد تا کالای دیجیتال ، لوازم خانگی و ده ها کالا و یا خدمات دیگر تا به صورت اقساط 3 تا 24 ماه پرداخت نمایند.

  • امکان خرید اقساطی انواع کالا بدون نیاز به درخواست وام و بدون نیاز به گواهی کسر از حقوق

یکی از مزیت های کارت اعتباری توانا امکان خرید اقساطی بدون نیاز به گواهی کسر از حقوق ، چک و یا در خواست وام است .همانطور که می دانید کارت های اعتباری موجود در بازار جهت خرید اقساطی یک وام برای فرد ایجاد می کنند که در این روش به تشکیل پرونده برای اخذ وام نیاز است اما در طرح توانا شما به راحتی می توانید به اعتبار خودتان خرید اقساطی کنید و اقساط آن به صورت ماهیانه توسط ذیحساب از حقوق شما کسر و پرداخت خواهد شد.

  • امکان خرید اقساطی انواع کالای بادوام بدون نیاز فیش حقوقی

از دیگر ویژگی های مثبت توانا کارت عدم نیاز به فیش حقوقی جهت ارائه به فروشگاه هست ، شما با توجه به آخرین فیش حقوقی تان که در پنجره واحد خدمات آموزش و پروش به روز می گردد می توانید خرید اقساطی کنید و کالا و یا خدمات مورد نیاز خود را از مراکز طرف قرارداد تهیه نمائید.

سرای ایرانی

  • امکان خرید در کلیه صنوف

در طرح توانا شما می توانید در 9 دسته بندی کالا و یا خدمات مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نمائید از جمله خدمات قابل ارائه در این طرح می توان به موارد زیر اشاره کرد:  لوازم خانگی، موبایل و کالای دیجیتال، صوتی و تصویری ، پوشاک ، فرش و مبلمان ، سوپر مارکت ، سفر و گردشگری ، رستوران،سلامت و پزشکی ، طلا و جواهر ، بیمه ، دکوراسیون ، ورزش و تندرستی ، خدمات خودرویی ، کالای خواب، خدمات ساختمانی ، آجیل و خشکبار ، هدایا و …

  • امکان خرید با ابزارهای امن و نوین پرداخت

امنیت در حوزه پرداخت عامل بسیار مهمی است که شاید هر کاربری به آن توجه دارد، استفاده از شیوه های به روز در بستری امن از جمله مزیت های اصلی طرح توانا کارت می باشد، درگاه پرداخت اینترنتی، QR کد های ثابت، دستگاه های کارتخوان ازجمله ابزار های مهم در پرداخت توانا کارت هستند.

  • شروع باز پرداخت اقساط از حقوق ماه بعد از خرید و با تنفس اولیه متوسط ۴۵ روز

تنفس در پرداخت اولین قسط نیز از جمله ویژگی های مهم در این کارت اعتباری می باشد، به طور مثال اگر کاربر در یکم ماه خریدی را از طریق توانا کارت انجام دهد اولین قسط آن در سی ام ماه بعد از حقوق وی کسر می گردد و این میشود 60 روز تنفس . پس به طور میانگین تنفس 45 روزه در انتظار شماست . الان خرید کن و ماه بعد پرداخت کن

  • بدون نیاز به دریافت کارت فیزیکی و تحمیل هزینه های جانبی به جامعه معلمین و استفاده از اپلیکیشن بجای کارت اعتباری

در دهه های گذشته کارت های اعتباری زیادی روانه بازار شدند ولی خصوصیت اصلی توانا کارت، حذف کارت فیزیکی است که از زمان تائید درخواست معلمین عزیز توسط مالی منطقه در کمتر از 24 ساعت در اختیار فرهنگیان قرار میگیرد.

ایران اسپورتر

  • ارائه تخفیفات ویژه توسط برخی فروشگاه های طرف قرارداد

از دیگر مزیت های توانا کارت، وجود تخفیفات ویژه علیرغم خرید اعتباری و یا اقساطی است. برخی از فروشگاه ها که دارای حاشیه سود بالا می باشند توانسته اند تخفیفات ویژه ای را به جامعه فرهنگیان تقدیم نمایند ، اما مهمتر از آن نحوه اختصاص این تخفیف است. تخفیف موجود در سامانه توانا به صورت سیستمی اعمال می گردد و نیاز به تذکر توسط کاربر و یادآوری به فروشنده نیست و هنگام انجام تراکنش مبلغ تخفیف به صورت خودکار کسر می گردد.

  • امکان خرید اینترنتی از اکثر فروشگاه های طرف قرارداد

یکی از ویژگی های اصلی طرح توانا کارت فرهنگیان، امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی است که کلیه فرهنگیان از سراسر کشور می توانند کالا و یا خدمات مورد نظر خود را به راحتی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی توانا کارت یا ثمین کارت پرداخت نمایند و کالا را از طریق پست و یا سایر شرکت های حمل و نقل دریافت نمایند.

  • پشتیبانی توانا کارت

هر سامانه ای برای بهبود خود نیاز به اخذ بازخورد از کاربران خود می باشد ، سامانه توانا کارت فرهنگیان نیز جهت پاسخ به سوالات کاربران خود و برطرف نمودن ابهامات و مشکالات و شنیدین صدای مشتریان و اخذ شکایات از فروشگاه ها ، مرکز تماس خود را با شماره 02171400900 راه اندازی نموده است تا پذیرای انتقادات ، پیشنهادات و شکایات شما فرهنگیان گرامی باشد.

کلیه معلمین و  فرهنگیان گرامی  جهت ثبت نام در این طرح و فعالسازی توانا کارت  خود می توانند به سایت https://my.medu.ir  مراجعه و از طریق گزینه توانا در بخش “رفاهی”  نسبت به ثبت نام در این طرح  و فعالسازی کارت  اعتباری خود اقدام نمایندجهت کسب اطلاعات بیشتر در اینخصوص پیشنهاد می گردد مقاله “راهنمای فعالسازی طرح توانا از طریق پنجره واحد خدمات آموزش و پرورش ” را مطالعه نمائید.

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *