شرایط همکاری با توانا کارت جهت فروش اقساطی کالا و خدمات به فرهنگیان

در این مقاله از سری مقالات توانا کارت به شرایط همکاری  و ویژگی های مورد نیاز جهت پذیرندگی فروشگاههای طرف قرارداد توانا کارت می پردازیم:

دعوت صاحبان کسب و کار یک فرآیند مهم در جذب همکاران و هم صنفان جدید برای پذیرندگان توانا کارت می باشد . هدف از برقراری ارتباط با سایر صاحبان کسب و کار  افزایش خدمات رفاهی و بهبود سطح کیفی کالاها و ملزومات مورد نیاز جامعه فرهنگیان و معلمان  می باشد . صاحبان کسب کار با تکیه به دانش و تجربه خود می توانند خدمات مطلوبتری را به فرهنگیان گرامی  ارائه نمایند.

شماره 1

فرهنگیان و معلمان می توانند با معرفی فروشگاهها  و پذیرندگانی که محصولات مورد نیاز با کیفیت بالا و قیمت مناسب و شرایط ارائه کالا و خدمات به صورت اعتباری و اقساطی به فرهنگیان را دارند درقالب قرارداد پذیرنده در سراسر کشور ،ما را در  امر انعقاد قرارداد پذیرندگی یاری نمایند .

صاحبان کسب و کار،فروشگاهها، شرکتهای خدماتی و گردشگری ،مراکز بهداشتی و درمانی با انعقاد قرارداد پذیرندگی  با تواناکارت می توانند از مزایای فروش کالا و یا خدمات به جامعه فرهنگیان و معلمان کشور دارای توانا کارت ،بهره مند شوند.

 

شرایط اولیه انعقاد قرارداد پذیرندگی

 

دارابودن  فروشگاه حضوری (فیزیکی):

کارشناسان بخش توسعه بازار مرکز  توانا کارت با برگزاری جلسه میان طرفین قرارداد، مدیر فروشگاه و یا مدیرعامل شرکت ارائه دهنده خدمات و بازدید از محل فروشگاه و بررسی های لازم جهت ادامه همکاری  و انعقادقرارداد هماهنگی های لازم صورت می پذیرد.تایید کارشناس توانا کارت و واحد حقوقی توانا کارت الزامی می باشد .

سایت فروش معتبر (مجازی ):نماد اعتماد

یکی از ویژگی های یک فروشگاه خوب، فروش به صورت اینترنتی می باشد، سایت فروشگاهی که دارای نماد اعتماد و پروانه کسب و کار اینترنتی مورد تایید توانا کارت می باشد.پس از تکمیل و ارائه  مدارک توسط مدیر فروشگاه و یا مدیر عامل شرکت با عنوان پذیرنده ، بررسی و تایید موارد حقوقی توسط کارشناسان حقوقی صورت می پذیرد.

مدارک لازم جهت انعقاد قرارداد پذیرندگی

قرادادحقیقی:

ارائه تصویر پروانه کسب (جوازکسب) معتبر دارای تاریخ اعتبار به همراه تصویر کارت ملی و شناسنامه ،شماره حساب و شماره شبا معتبر به نام صاحب پروانه کسب

قراردادحقوقی:

ارائه تصویر اساسنامه شرکت و تصویر آخرین تغییرات روزنامه رسمی ،شماره حساب و شماره شبا به نام شرکت

 

مرکز تماس توانا کارت

از کلیه شرکت ها و یا کسب و کارهایی که علاقه مند هستند تا به جمع پذیرندگان توانا کارت اضافه شوند و دارای شرایط فوق الذکر می باشند دعوت می گردد جهت ارتباط با کارشناسان امور قراردادهای توانا کارت با شماره تماس  ۰۲۱۷۱۴۰۰۹۰۰ (داخلی 366 و یا 367 ) تماس حاصل فرمایند و نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز اقدام لازم را صورت دهند .

[kk-star-ratings kksr-shortcode]
فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

3 پاسخ

  1. سلام عرض ادب فروشگاه کالای دیجیتال (موبایل،لپ تاپ،کنسول و …)
    جهت قرار داد فروش اقساطی خیلی تماس )
    خیلی تماس گرفتم و متاسفانه کسی جوابگو نبود
    لطفا راهنمایی کنید که چطور میتونیم همکاری کنیم
    ۰۹۳۸۰۶۵۴۵۸۹
    ۰۶۱۴۲۸۲۰۷۹۴

  2. سلام عرض ادب
    فروشگاه فرش ماشینی
    جهت قرار داد فروش اقساطی خیلی تماس گرفتم و متاسفانه کسی جوابگو نبود
    لطفا راهنمایی کنید که چطور میتونیم همکاری کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *